Concernul Coca-Cola HBC România, liderul industriei locale de băuturi, publică cel mai recent raport de sustenabilitate, document care prezintă o imagine de ansamblu despre viziunea companiei pentru dezvoltarea durabilă, obiectivele și etapele urmărite, pe baza rezultatelor non-financiare pentru anul 2021.
Coca-Cola HBC România este prima companie locală, din industria FMCG, care a realizat un raport de sustenabilitate la standarde internaționale și printre primele companii locale care au prezentat public un astfel de raport.
De-a lungul ultimilor ani, practicile sustenabile au adus companiei Coca-Cola HBC România o serie de recunoașteri, una dintre cele mai relevante fiind titlul de Cea mai sustenabilă companie din România (conform studiului Romania CSR/CST Index, realizat de agenția independentă The Azores), obținut șase ani la rând (2016 – 2021).
”Suntem prima companie din industria FMCG care a realizat un raport de sustenabilitate. Raportăm transparent și la standarde internaționale, urmărind ca rezultatele noastre de sustenabilitate să poarte amprenta unei schimbări în bine. Sustenabilitatea și raportarea performanțelor non-financiare presupun să fim exigenți cu noi, să ne întrebăm în permanență ce putem face mai mult și mai bine, să acționăm curajos. Evaluarea ne ajută să ne îmbunătățim performanțele și să calibrăm eforturile. Investim și inovăm constant pentru a atinge ținte ambițioase și ne implicăm întreaga echipă în această călătorie. Fiecare progres anual, fie că vorbim despre consumul de resurse, de proiecte pentru comunitate – are în spate investiții și angrenează o echipă dedicată, iar angajamentul nostru este ferm: nu ne oprim aici. Vom încerca să fim azi mai buni decât ieri și mâine mai buni decât azi” – Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.
Obiectivul companiei este de a se îndrepta, an de an, către o activitate și mai responsabilă din perspectivă de mediu, socială și economică, în colaborare cu societatea și cu partenerii de business.